Tavsiye Şikayet
.
.
.
.
Yeni Başlık  Cevap Yaz
SUBARU TAVSİYELERİ ŞİKAYET YORUMLARI DİKKAT           (gösterim sayısı: 1.891)
Yazan Konu içeriği
boşluk
[admin]
Yönetici
Kullanıcı Resmi
Kayıt Tarihi: 13.10.2016
İleti Sayısı: 279
Konum: Gizli
Durum: Forumda Değil

E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder

190 kere teşekkür etti.
605 kere teşekkür edildi.
Konu Yazan: admin
Konu Tarihi: 26.11.2016- 18:24


SUBARU TAVSİYELERİ ŞİKAYET YORUMLARI DİKKAT

Subaru modelleri arasında genelde ençok satş rakamına ulaşan imprezadır lakin subarı araçların en büyük sıkıntısı çok fazla güçlü olmasına rağmen oluk oluk yakıt tüketmesi olup kullanıcıların en büyük sıkıntısı ve şikayeti budur yinede eger maddi durumunuz yerinedeyse yakıtın bi önemi yok ben için aslolan prestijdir
diyenlerdenseniz subaru canavarı tavsiye ederiz subaru araçlar hakkında tavsiye şikayet ve yorumları sitemizin otomotiv bölümünde okuyup yazılmış olanlara cevap verebilirsiniz yorumlarınızı bekliyoruz

SUBARU MODELLERİ

BRZ
Impreza
Justy
Legacy
Levorg
Vivio



Tavsiyesikayet forum

Teşekkür edenler:   pusatlı [06.01.2018- 11:35], aydjanmehtap [05.01.2018- 19:11], ormancilar [16.05.2017- 12:42], irfankir [03.05.2017- 10:10],

REKLAM
subaru impreza kullanıcı yorumum
Yazan Cevap içeriği
boşluk
[irfankir]

Varsayılan Kullanıcı Resmi
Kayıt Tarihi: 08.02.2016
İleti Sayısı: 1
Konum: Gizli
Durum: Forumda Değil

E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder

3 kere teşekkür edildi.
14 kere teşekkür etti.
Cevap Yazan: irfankir
Cevap Tarihi: 03.05.2017- 10:17


subaru impreza   hakkında benim yorumum eger benzin sorununuz yoksa birazda maddi durumunuz elverişliyse gerçekten hız adrenalin tutkunuzu fazlasıyla tatmin edecektir   korkunc bir araç hani şu piyasada abuk sabuk modifiye araçlar var jant rüzgarlık eksoz falan takarlar araç spor görünsün diye çok komik buluyorum bu araçları subaru imprezayı kullanan ne demek istedigimi anlar tek şikayet konusu fazla yakması . gücü dibine kadar hissetmek isteyenlere yüzde yüz tavsiye ederim.



Teşekkür edenler:   pusatlı [06.01.2018- 11:48], aydjanmehtap [05.01.2018- 19:11], ormancilar [16.05.2017- 12:42],

Cvp:
Yazan Cevap içeriği
boşluk
[caner]

Varsayılan Kullanıcı Resmi
Kayıt Tarihi: 05.01.2018
İleti Sayısı: 3
Konum: Gizli
Durum: Forumda Değil

E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder

4 kere teşekkür edildi.

Cevap Yazan: caner
Cevap Tarihi: 05.01.2018- 17:20


aynen öyle   irfan abi     haklısın impreza ile 2,0 gc8   bi çok arabanın eline vermişliğim var   :) keşke bilinse şu araba türkiyemizde tanınsaydı en ezından



Teşekkür edenler:   pusatlı [06.01.2018- 11:48], aydjanmehtap [05.01.2018- 19:12],

Cvp:
Yazan Cevap içeriği
boşluk
[pusatlı]

Varsayılan Kullanıcı Resmi
Kayıt Tarihi: 29.12.2017
İleti Sayısı: 2
Konum: Gizli
Durum: Forumda Değil

E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder

2 kere teşekkür edildi.
4 kere teşekkür etti.
Cevap Yazan: pusatlı
Cevap Tarihi: 06.01.2018- 11:41


Alıntı Çizelgesi: caner yazmış

aynen öyle   irfan abi     haklısın impreza ile 2,0 gc8   bi çok arabanın eline vermişliğim var   :) keşke bilinse şu araba türkiyemizde tanınsaydı en ezından


Arkadaşlar arac binicilerinin istatistiki olarak bilmiyorum ama belkide yuzde doksanı bir aracda sizin aradıgızı aramiyor.Sizler ayrı katagorinin insanlarısınız.türünün son örneklerisiniz.otomobil konusunda insanların derdi herkonuda mümkün oldugunca sorun yaratmayan,yarattıgındada en ekonomik şekilde işin icinden sıyrılabilmekdir.


Yani sizin anlayacagınız kimse kimsenin eline birşeyleri vermeye calışmıyor.
Millet işinin gücünün ve ekmekğinin peşinde.
Siz boş zevk peşindesiniz.







Bu ileti en son pusatlı tarafından 06.01.2018- 11:45 tarihinde, toplamda 2 kez değiştirilmiştir.

Teşekkür edenler:   admin [06.01.2018- 11:56],

Yeni Başlık  Cevap Yaz
 Bu konuyu 1 kişi görüntülüyor:  1 Misafir, 0 Üye
 Bu konuyu görüntüleyen üye yok.

 

Benzer konular
Başlık Yazan Cevap Gösterim Son ileti
Konu Klasör VOLVO TAVSİYELERİ ŞİKAYET YORUMLARI DİKKAT admin 1 3841 13.07.2017- 13:07
Konu Klasör JAGUAR ARAÇ ŞİKAYET TAVSİYELERİ DİKKAT admin 0 2251 26.11.2016- 18:09
Konu Klasör MAZDA TAVSİYE ŞİKAYET YORUMLARI DİKKAT admin 0 1298 26.11.2016- 18:11
Konu Klasör WOLKSVAGEN TAVSİYE ŞİKAYET YORUMLARI DİKKAT admin 1 1447 13.07.2017- 11:23
Konu Klasör RENAULT TAVSİYE ŞİKAYET YORUMLARI DİKKAT admin 1 2003 13.07.2017- 11:14
Etiketler   SUBARU,   TAVSİYELERİ,   ŞİKAYET,   YORUMLARI,   DİKKAT

Tavsiye şikayet bilgi paylaşım yorum soru cevap öneri yönlendirme açıklama forum sitesidir.

Tavsiyeler,şikayetler,yorumlar,bilgi,öneriler,forum,çözüm,paylaşım,tavsiye edilenler,şikayet edilenler

Tavsiyeler, şikayetler, yorumlar, bilgi, öneriler, forum, çözüm, paylaşım, tavsiye edilenler, şikayet edilenler

Tavsiyeler, şikayetler, yorumlar, bilgi, öneriler, forum, çözüm, paylaşım, tavsiye edilenler, şikayet edilenler